top of page

Atostogos Brazilijoje: kasdienybės stebuklai

Klausia manęs žmonės, tai ką tu ten veiki? Kaip atostogos?

Atsakau aš jiems:

  • Keliuosi 5.30 ir daug dirbu. (Turiu pasivyti Jus, nes atsilieku net 5 valandomis!)

  • Pasitinku saulę ryte per langą stebėdama pakrantę. Taip tylu ir tuščia, kol visi dar miega.

  • Geriu tą pirmąjį gurkšnį kavos.

  • Vaikštau basa po smėlį. Nerealus jausmas, kai viena kita banga nuplauna pėdas.

  • Skaitau. Daug skaitau.

  • Ragavau kartą kokosų vandens. Tik kartą. Ir tas skonis man išliks atminty ilgai ilgai, kaip šilumos skonis.

  • Gaminu maistą - daržovių čia mažai, bet valgau beveik tą patį, ką ir namuose.

  • Na, gerai, kartais neapsakomai jaukiame restorane ragauju žuvies. Ji čia tokia šviežia ir skani.

  • Pasilepinu taure vyno. Raudono, prieš miegą.

  • Leidžiu vėjui darkyti plaukus ir glostyti odą, iki kol šiurpas bėga, nes pasidaro vėsu.

  • Užsimerkiu ir klausausi ošimo. Gatvių, bangų, žmonių minios.

  • Stebiu.

Atrandu stebuklus labai paprastuose dalykuose ir esu labai laiminga, nes tokia pat laiminga esu Lietuvoje - tokia pat laiminga esu bet kur.

Juk laimė yra čia ir dabar. Ne oras, ne palmės ir ne žmonės. Laimė esu aš.

Už straipsnį dėkojame: www.dekingumodienorastis.lt

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
bottom of page