© 2018 by PostCard From.

PATIRK

October 17, 2019

Jei dar neturėjai progos nuvykti į Varšuvą ar jau buvai ten begalę kartų, tačiau nori į Varšuvos miestą pažvelgti kiek kitaip – tuomet pats metas leistis į paros nuotykį pagal šį receptą!

09:00 Sočiai ir gardžiai. Prieš dienos maratoną leiski sau pasinerti į pusryčių pu...

August 14, 2019

Nuraškius visas žvaigždes nuo dangaus, prisiekus meile visose romantiškiausiose vietose, pakeitus jos vardą į kreipinį „Amore“ (meile), ateina diena, kai du suaugę žmonės prižada vienas kitam būti partneriais džiaugsme ir skurde, iki kol mirtis juos išskirs.

Bato...

Norisi tiek daug pamatyti, o laiko taip mažai! Skrisk į Kopenhagą – ji visada nustebina. Tiesioginiams skrydžiams iš Kauno dažnai taikoma akcijų, bilietus pirmyn ir atgal galima susišaudyti už 28 eurus, tad lieka tik sužinoti keletą gudrybių, kaip pinigus leisti sumani...

June 8, 2019

Londonas drastiškai stebina savo laisve. Tai miestas, kuriame yra viena taisyklė: atrodyk taip, kaip nori, net jei ta išvaizda ir vienaragio. Moto, kuris londoniečiui leidžia ryte užsiauti raudonus batus, užsidėti žalią skrybėlaitę ir vaivorykštiniu skėčiu traukti per...

February 22, 2019

Leiskite jus įtraukti į itališką romantiką. Pilną meilės, gilių jausmų, išgyvenimų ir aistros. Kalbėsime apie pastą. Pastą, po kurios glaustysitės, myluositės, rodonuosite ir čiulbėsite vienas kitam Amore mio (meile mano).

Prieš pradedant, vienam ir visam laikui pakeis...

February 9, 2019

Mudvi susipažinome atsitiktinai – Neapolyje turėjau laisvą pusdienį ir, feisbuko paskyroje „Kaip prisijaukinti Neapolį“ aptikusi daug naudingų patarimų, nusprendžiau su jos autore gide Vitalija Nagliūte šiame mieste atrasti ne vien garsiąją „Margaritos“ picą. Be abejo,...

December 20, 2018

Nesinori kartotis, kaip sveika yra bent kelioms dienoms ištrūkti į svetimą aplinką ir pašniukštinėti po dar nematytas apylinkes. Tikrai gera ir turbūt tam daugelis pritars. Šįkart pasirinkome kiek neturistinę kryptį – Dubliną. Kaip sakė viena ten sutikta lietuvė: „Į Du...

Šįkart į Latvijos sostinę vykome be jokių lūkesčių pamatyti dar kažką naujo ar neįprasto. Atrodo, tiek kartų būta, tad nebėra kuo stebėtis. Na, labai norint, aišku, visada galima atrasti, bet vienintelis siekis buvo tik kelioms dienoms pakeisti aplinką ir pasivaikščiot...

September 21, 2018

Šis straipsnis publikuotas žurnale PANELĖ.

Turbūt sutiksi, kad kelionės paįvairina gyvenimą. Mūsų šalis oru, deja, nelepina, tad taip norisi nors savaitėlei ištrūkti svetur. Galbūt su geriausia drauge? Šįkart keliautojos, PostCardFrom.lt tinklaraštininkės, dalijasi savo...

September 16, 2018

Tą rytą prieš skrydį mano draugai italai, Pietro ir Simone, net nesudvejoję, apsiavė Adidas batus, apsivilko ne itin aptemtus džinsus, pasiėmė pakelį cigarečių ir mes išvykome. Visą kelią iki oro uosto jie vis dar jaudinosi dėl savo šiek tiek tamsesnės odos ir itin juo...

Please reload

• Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.